Rate this post

زعفران الماس در بسته بندی های یک مثقالی محصول بهترین برند در کشور می باشد که از دیرباز در تولید زعفران پیشتاز بوده است. این زعفران یک مثقالی باکیفیت، مرغوب ترین سر گل های زعفران را در کشور تولید می کند و توانسته در بین تولید کنندگان جایگاهی ویژه را به خود اختصاص دهد. در این مرکز صادرات بهترین زعفران در بسته های یک مثقالی به صورت کاملاً ویژه صورت می گیرد.

صادرات بهترین زعفران یک مثقالی

مشخصات ظاهری زعفران یک مثقالی

مشخصات ظاهری زعفران یک مثقالی زعفران یک مثقالی دارای خامه زعفران می باشد و در بسته بندی های یک مثقالی به صورت کاملا بهداشتی و در مکانی تمیز آماده شده است. این زعفران با دارا بودن بهترین برند الماس توانسته سرآمد همه زعفران های کشور باشد. زعفران گیاهی کوچک است و بهترین گیاه پرسود و خوش آب و رنگی است که به طلای سرخ نیز شهرت دارد. ارتفاع این گیاه حدوداً ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر می رسد که برگ های آن از وسط های پیاز خارج می شود و از بین ساقه هایی که در می آید کلاله دارد و دارای سه رشته به رنگ قرمز است. این گل چند گل برگ بنفش رنگ دارد. این گل عطر خوشایندی دارد و اندکی مزه تلخی می دهد.

هر رشته زعفران به دو قسمت تقسیم شده است؛ قسمت اول کلاله یعنی قسمت قرمز رنگ زعفران است و قسمت دوم خامه که قسمت سفید رنگ زعفران است. یک نوع زعفران که زعفران دسته نام دارد دارای رشته کامل است که قرمز و زرد آن با هم است، قسمت قرمز آن ۷۰ درصد و زرد آن حدود ۳۰ درصد می باشد.

نوع دیگر زعفران است که کلاله آن ۳ میلی متر و بقیه فقط خامه زعفران می باشد. نوعی دیگر از زعفران که قسمت زردی و سفیدی زده شده و فقط خامه تنها وجود دارد. نوع دیگر که معطر است سه رشته کلاله به هم متصل است و بدون شکستگی است. برای خرید زعفران مثقالی به سایت این مرکز مراجعه کنید.

خرید مستقیم زعفران یک مثقالی

خرید مستقیم زعفران یک مثقالی شما می توانید زعفران یک مثقالی را به روش کاملاً مستقیم خریداری کنید. برای خرید این نوع زعفران می توانید در سایت مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. در خرید مستقیم شما با خود فروشنده در تماس هستید و ارتباط دارید و هر سوال یا راهنمایی که خواستید می توانید بپرسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در خرید مستقیم هزینه های شما کمتر می شود زیرا هزینه رفت و آمد و ترافیک را نخواهید داشت.

شما بهترین زعفران را از برند الماس می توانید خریداری کنید زیرا دارای بالاترین کیفیت و مرغوبیت است و زعفرانی کاملا خالص است. برای اطلاع از قیمت زعفران مثقالی می توانید به این سایت مراجعه کنید.

error: Content is protected !!