Rate this post

مزیت کشت زعفران گلخانه ای و قیمت زعفران گلخانه ای را در این بخش بررسی خواهیم کرد. یکی از مزیت های مهم این روز این است که  زعفران گلخانه ای را میتوان در هر مکانی  عملیاتی کرد. مکانهایی مثل گلخانه ها، مرغداری و گاوداری و … همچنین میتوانید از سالن ها و فضا های  بِلااستفاده ای مانند پارکینگ و پشت بام می توان و انباری منزل و … برای کشت زعفران گلخانه ای استفاده کنید. جهت ثبت نام در دوره های آموزشی و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما در ارتباط شوید.

کشت پیاز زعفران گلخانه ای

برای کشت زعفران گلخانه ای چه مقدار فضا نیاز داریم؟

یکی دیگر از مزیت های این روش در کمیت کار است. در این روش در هر مترمربع ۶۰۰ پیاز زعفران کشت می شود. میزان تولید زعفران از ۲۰ تا ۶۰ گرم زعفران است در حالی که در روش کشت سنتی در زمین تعداد پیازها کمتر از ۸۰ عدد در هر مترمربع بوده و تولید نیز در حدود ۳ گرم است. شرکت الماس زعفران برگزار کننده دوره های آموزش کشت زعفران گلخانه ای می باشد.

کشت زعفران گلخانه ای

چرا باید زعفران گلخانه ای کشت کنیم؟

از مهمترین مزیت های کاشت زعفران گلخانه ای و هوا کشت استفاده از حداکثر فضا و سطح زیر کشت است که با توجه  به طبقاتی بودن و تراکم کشت بالا، هزینه کمتر را میبرد و مقرون به صرفه بوده  و بازدهی مناسب در زمان محدود است. در این نوع کشت بر خلاف محیط های دیگر کشت زعفران (کاشت سنتی زعفران)، برداشت به صورت روزانه و در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط شوید.

قیمت زعفران گلخانه ای

کاشت زعفران به روش گلخانه ای و قیمت زعفران چند است؟

در روش کاشت سنتی کلاله گل در معرض برخورد  مستقیم با نور آفتاب است که باعث از بین رفتن عطر، قدرت، رنگدهی و میزان طعم کلاله می‌باشد. در روش نوین گلخانه‌ای ما از این مشکل مبرّا شده‌ایم که این نیز خود باعث کیفیت بسیار بالا در کلاله می‌شود و با در نظر گرفتن نیاز و رقابت در بازار جهانی و ریزبینی کشورهای برند پسند این امر بسیار مهم است. برداشت زعفران با این کیفیت در بازار جهانی دارای ارزش بالا بوده است و قیمت زعفران گلخانه ای  چند برابر زعفران‌های دیگر قیمت دارد. به طور مثال اگر قیمت هر کیلو زعفران که به روش سنتی کشت شده ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ده میلیون تومان باشد، قیمت هر کیلو زعفران گلخانه ای حدود ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد. برای دریافت لیست قیمت زعفران به کانال تلگرامی شرکت الماس زعفران جهان مراجعه کنید.

قیمت خرید زعفران گلخانه ای عمده

بی رغبتی کشاورزان زعفران

شبکه خیر ایرنا نیز گزارشی را منتشر کرده است که زعفران یا همان طلای سرخ، یکی از محصولات کشاورزی پربازده و با نیاز آبی کم است که بیشتر در استان های شمال شرقی کشور کشت می شود
کشت این محصول بر روی مزرعه هنوز به خوبی در بین کشاورزان ترویج پیدا نکرده است و به دلیل ناآشنایی و عدم آگاهی کشاورزان زعفران رغبت زیادی برای کشت گلخانه ای با هیدروپونیک و آیروپونیک ندارد.

آموزش رایگان کشت زعفران گلخانه ای

دوره های آموزشی کشت زعفران گلخانه ای

  • سطح ۳ – مبانی اولیه  (حضوری – کلاس رایگان )
  • سطح ۲ –  آموزش مقدماتی ( حضوری و هم  آنلاین و مجازی – شهریه ۲۲۰ هزار تومان)
  • سطح ۱ – آموزش پیشرفته ( حضوری و هم  آنلاین و مجازی – شهریه ۴۸۰ هزار تومان)
  • مطالب اولیه و آشنایی با کشت زعفران گلخانه – فیلم های آموزشی – فایل های PDF  و… به طور رایگان از طریق سایت و کانال تلگرامی https://t.me/Zaferan_Golkhane و دیگر فضاهای مجازی شرکت الماس زعفران جهان تقدیم عزیزان می شود.
  • کلاس های آنلاین و مجازی آموزش کشت زعفران گلخانه ای هم بزودی برگزار خواهد شد.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاور رایگان با کارشناسان ما در ارتباط شوید.

آموزش رایگان کاشت زعفران گلخانه ای

error: Content is protected !!