4/5 - (1 امتیاز)

خرید و فروش زعفران صادراتی عمده

افزایش صادرات زعفران عمده به دبی. یکی از بازارهای قوی بین المللی در منطقه خاورمیانه دبی می باشد.  قیمت صادرات زعفران عمده به دبی بسیار مختلف است . برای ثبات قیمتها میباید فعالیت دلالان زعفران محدود شود. بیشترین خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در دبی انجام می شود. 

 انواع زعفران :

  1. زعفران صادراتی سرگل
  2. زعفران نگین صادراتی
  3. زعفران صادراتی سوپرنگین

 

کشورهای حاشیه خلیج فارس از بهترین بازارهای اقتصادی صادرات زعفران ایران به شمار می آید. به دلیل استقبال عرب ها از زعفران ایران  روز به روز بر این اهمیت افزوده می شود. البته شرایط و روش  صادرات زعفران ایران به امارات متحده عربی از مهمترین مواد برای شناخت این بازار به شمار می آید.

زعفران ایران در امارات متحده عربی با استقبال خوبی مواجه هست بطوری که خریداران زعفران مبل های بسیاربالایی برای دریافت زعفران ایران می پردازند.

صادرات زعفران به دو روش عمده و بسته بندی جزئی تقسیم می شود که شرکت الماس زعفران جهان متناسب با مقدار درخواست مشتری بسته بندی و ارسال می کند

گمرک این کشور در مراحل ترخیص حساسیت زیادی دارد برای مثال  معمولا ۳۰ گرم از محموله را به عنوان نمونه جهت آزمایش از شما دریافت  و در صورت تائید اجازه ترخیص را صادر می نمایند.

 

صادرات زعفران
صادرات زعفران عمده به دبی

 

شرکت الماس زعفران جهان ارائه کنندهء بهترین زعفران صادراتی ارگانیک است و متخصصان و مشاوران فروش این شرکت بطور ۲۴ ساعته پاسخگو و درخدمت شما می باشند

شرکت الماس زعفران جهان در ایران – ترکیه – افغانستان – هلند – آلمان – بلژیک و …نمایندگی دارد.

error: Content is protected !!