Rate this post

قیمت انواع زعفران صادراتی در ۱۳ بهمن ۹۷ با توجه به قیمت های دریافتی از شهرهای مختلف ایران اعلام می شود. از آنجایی که شرکت ما تولید کننده زعفران می باشد، قیمت فروش هر کیلو زعفران صادراتی را بسیار مناسب تر از قیمت دلالان زعفران ارائه کرده است. البته قیمت فروش زعفران در شهرهای مختلف ایران متفاوت است. در ادامه قیمت انواع زعفران صادراتی و قیمت فروش هر کیلو زعفران و عوامل موثر در نوسانات قیمت زعفران بررسی خواهیم کرد.

خرید عمده زعفران صادراتی
خرید عمده زعفران صادراتی

قیمت انواع زعفران صادراتی

زعفران انواع مختلفی دارد. پرکاربردترین نوع های زعفران سه نوع می باشد. این نوع زعفرانها با توجه به مصارف مختلف آن انتخاب می شوند. انواع زعفران که مصارف صنعتی و آشپزی و … دارد را در بخش بندی زیر ملاحظه می کنید. شرکت الماس زعفران جهان قیمت انواع زعفران ارگانیک را به صورت روزانه اعلام می کند. دوستان گرامی که می خواهند از قیمت فروش زعفران و نوسانات آن مطلع باشند می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۳۹۱۸۴۳ در ارتباط شوند.

  • زعفران نگین
  • زعفران سرگل
  • زعفران پوشال
فروش زعفران صادراتی فله
فروش زعفران صادراتی فله

قیمت انواع زعفران صادراتی در ۱۳ بهمن ۹۷

زعفران سرگل:          ۱۳/۰۰۰/۰۰۰  تا ۱۳/۳۰۰/۰۰۰

زعفران نگین:            ۱۰/۸۰۰/۰۰۰   تا ۱۲/۲۰۰/۰۰۰

زعفران سوپر نگین   ۱۲/۶۰۰/۰۰۰  تا ۱۲/۲۰۰/۰۰۰

 زعفران پوشال :      ۷/۷۰۰/۰۰۰    تا    ۷/۹۵۰/۰۰

فروش زعفران صادراتی
قیمت فروش زعفران صادراتی

عوامل موثر در نوسانات قیمت زعفران

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته میشود. بیشترین زعفران تولید شده در ایران به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود. طبق آمار بیش از ۹۰٪ زعفران به کشورهایی مختلف از جمله کشورهای عربی صادر میشود.  اما با توجه به شرایط تحریم های اقتصادی ایران در بخش قیمت گذاری زعفران عوامل مختلفی موثر است. در بازار داخلی ایران هم قیمت زعفران صادراتی مختلف می باشد.

مهمترین عوامل موثر بر قیمت زعفران به ترتیب زیر است:

  1. نوسانات نرخ ارز
  2. تقاضای جهانی
  3. تقاضای داخلی زعفران
  4. عرضه زعفران
  5. قوانین و مقررات، تحریمها
  6. تعرفه های گمرکی کشورهای وارد کننده زعفران
  7. میزان عرضه کشورهای رقیب در بازار
  8. دلالان زعفران
قیمت فروش زعفران
قیمت فروش زعفران

بازار بورس زعفران

البته سازمان مرکزی تعاون روستایی و بعضی از مسئولین ورود محصول زعفران را به بازار بورس کالا موفقیت بزرگ میدانند. اما برخی از کارشناسان و متخصصان و کشاورزان و تاجران نظر متفاوتی دارند. افزایش و کاهش بی دلیل قیمت زعفران و همچنین ورود دلالان و سودجویان در این عرصه ضربه و آسیبی به صنعت زعفران و صادرات آن است. صنعت زعفران چه در حوزه کشت و چه در حوزه بسته بندی و چه در حوزه صادرات زعفران نیاز به حمایت جدی دولت دارد. به نظر میرسد مسئولین محترم باید بیشتر از پیش به موضوع زعفران توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

شرکت الماس زعفران جهان در حوزه کاشت _ برداشت و مخصوصاً صادرات زعفران گامهای اساسی و مهمی را برداشته است. شما عزیزانی که قصد تجارت زعفران را دارید، برای تهیه زعفران و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با متخصصان شرکت ما در ارتباط شوید. و همچنین اطلاعات کامل را از سایت زعفران شرکت و یا کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام شرکت دریافت کنید.

فروش زعفران صادراتی
فروش زعفران صادراتی
error: Content is protected !!