5/5 - (3 امتیاز)

شرکت الماس زعفران جهان تحت لیسانس شرکت KingBusiness کشور هلند است. در کشور اروپا – هلند – آلمان – بلژیک – ترکیه – افغانستان – دبی و دیگر کشورها نمایندگی فعال دارد. عمده فعالیت این شرکت صادرات زعفران است. راه های ارتباط با این شرکت صادر کننده زعفران در تهران و روش کار این شرکت را مرور خواهیم کرد. صادرکننده معتبر زعفران در بازار بین المللی تعداد کمی هستند.

چشم انداز شرکت الماس زعفران جهان

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته می شود. اما سهم ایران از صادرات طلای سرخ  چه چقدر است؟ اسپانیا به عنوان بزرگترین صادرات کننده زعفران در جهان شناخته شده است و در چند سال گذشته موسسه جهانی سنجش ذایقه و کیفیت مواد غذایی در بروکسل زعفران افغانستان را به عنوان بهترین و باکیفیت ترین زعفران جهان اعلام کرده است.

شرکت الماس زعفران جهان
شرکت الماس زعفران جهان

با توجه به این موضوع ما هم فعالیت های گسترده خود را اینگونه هدفمند کردیم:

  • کاشت زعفران:

ما تولید کننده زعفران هستیم. در ایران ( مشهد ) و در افغانستان (هرات ) زعفران را کشت می کنیم و به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و ارگانیک را تقدیم شما میکنیم.

  •  پخش زعفران:

نمایندگان ما در شهرهای مختلف ایران حضور دارند و همکاران ما به صورت تمام وقت پاسخگوی متقاضیان عزیز می باشند. شرکت الماس زعفران جهان هم پخش عمده و هم پخش جزئي زعفران و فرآورده های آنرا انجام می دهد.

  • صادرات زعفران:

تمرکز اصلی فعالیت های شرکت ما بر صادرات زعفران و فرآورده های آن می باشد. از آنجایی که شرکت الماس زعفران جهان  در کشورهایی مثل ترکیه – افغانستان و دبی نمایندگی فعال دارد، و امتیاز بسیار مهم دیگر ارتباط مستقیم با شرکت اروپایی KingBusiness موقعیت صادرات طلای سرخ را برای ما فراهم کرده است و تا کنون توانستیم انواع زعفران ارگانیک ایرانی را به کشورهای مختلف دنیا صادر کنیم.

چنانچه شما هم قصد تجارت زعفران را دارید، می توانید با متخصصان شرکت ما در ارتباط شوید.

روش ارسال سفارش زعفران

فروش عمده زعفران صادراتی و خرید و صادرات زعفران فله به روش های مختلفی انجام می شود. زعفران نگین یکی از پرکاربردترین نوع های زعفران صادراتی می باشد. البته انتخاب هر یک از این انواع زعفران متناسب با سلیقه مشتری و کاربرد و سلیقه جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد . شرکت الماس زعفران جهان این امکان را فراهم کرده است که مقداری از سفارش زعفران را به عنوان نمونه (sampel) به تمام مشتریان ارجمند به کشورهای مختلف دنیا ارسال و مطابق نمونه سفارش شما را تقدیمتان کند.

روش ارسال سفارش زعفران
روش ارسال سفارش زعفران

روش صادرات زعفران در شرکت ما

طبق قانون داخلی شرکت الماس زعفران جهان پس از طی روند بروکراسی و ثبت سفارش نهایی، با توجه به کشور مقصد شما، ما می توانیم از طریق دفاتر و نمایندگی های فعال خود  مفتخر هستیم که در کمترین زمان سفارش شما را در مقصد تحویل بدهیم.

  • ارسال محصول از طریق هوایی
  • صادرات زعفران از طریق دریایی
  • ارسال محصولات از طریق زمینی

خدمات ما به مشتریان

راه های ارتباط با ما

Contact-us - AlmasZaffran.ir
Contact-us – AlmasZaffran.ir
error: Content is protected !!