Rate this post

خرید و صادرات زعفران ارگانیک را با ما تجربه کنید. شرکت الماس زعفران جهان ارایه کننده بهترین زعفران صادراتی درجه یک. ما  در کشور اروپا – هلند – آلمان – بلژیک – ترکیه – افغانستان – دبی و دیگر کشورها نمایندگی فعال داریم. عمده فعالیت این شرکت فروش و صادرات زعفران است و خدماتی را به مشتریان خود که قصد خرید و صادرات زعفران ارگانیک را دارند ارائه می کند.راه های ارتباط با این شرکت صادر کننده زعفران در تهران و روش کار این شرکت را مرور خواهیم کرد.

خرید و صادرات زعفران ارگانیک
خرید و صادرات زعفران ارگانیک

روش ارسال سفارش زعفران

فروش عمده زعفران صادراتی و خرید و صادرات زعفران فله به روش های مختلفی انجام می شود. زعفران نگین یکی از پرکاربردترین نوع های زعفران صادراتی می باشد. البته انتخاب هر یک از این انواع زعفران متناسب با سلیقه مشتری و کاربرد و سلیقه جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد . شرکت الماس زعفران جهان این امکان را فراهم کرده است که مقداری از سفارش زعفران را به عنوان نمونه (sampel) به تمام مشتریان ارجمند به کشورهای مختلف دنیا ارسال و مطابق نمونه سفارش شما را تقدیمتان کند.

روش ارسال سفارش زعفران
روش ارسال سفارش زعفران

نحوه تحویل زعفران صادراتی

  1. نمونه سفارش شما به تمام شهرهای ایران تحویل داده می شود. و طبق قانون توزیع جزئی محصولات در بازار، نمونه و یا سفارش از طریق پست و یا همکاران ما در شهرهای مختلف تحویل داده خواهد شد.

در صورت پذیرفته شدن نمونه زعفران ارسالی، تمامی هزینه های ارسال محصول و مبلغ خرید نمونه زعفران به عهده شرکت الماس زعفران می باشد.

اما چنانچه مشتری صرفاً درخواست نمونه محصول را داشته باشد، مبلغ خرید نمونه زعفران ارسال شده و هزینه ارسال محصول بر عهده متقاضی محترم می باشد. این مبلغ در ابتدا به حساب شرکت واریز خواهد شد. در صورت ثبت سفارش مجددا این مبلغ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.

  1. ثبت سفارش نهایی  مرحله آخر می باشد. شرکت الماس زعفران جهان تمامی محصولات را مطابق با نمونه ارسالی به مشتریان ارجمند تحویل خواهد داد.

ثبت سفارش حتی از طریق تلفنی – پیامک – ایمیل و قرار ملاقات حضوری انجام می شود.

نحوه تحویل زعفران صادراتی
نحوه تحویل زعفران صادراتی

صادرات زعفران چگونه انجام می شود؟

آخرین گام در صادرات زعفران بعد از ارسال نمونه و ثبت سفارش نهایی، روش ارسال است.
به دو روش ما همراه شما هستیم:

  • می توانیم در ایران سفارشتان را تحویل دهیم.
  • و هم می توانیم از طریق دفاتر فعال خود در کشورهای مختلف، با توجه به مقصد شما در کمترین زمان و به صرفه ترین روش در کشور مقصد سفارشتان را تحویل بدهیم.

برای تهیه و صادرات زعفران  همین الان با کارشناسان ما در ارتباط شوید.

صادرات زعفران چگونه انجام می شود؟
صادرات زعفران چگونه انجام می شود؟

تعیین قیمت هر کیلو زعفران چگونه است؟

قیمت هر کیلو زعفران صادراتی اینگونه تعیین می شود. در کمترین وضعیت نوسان بازار، پایینترین قیمت هر گرم زعفران بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان در بازار داخلی ایران است. از آنجایی که هر کیلو زعفران ۱۰۰۰ گرم است ( معادل ۲۱۷ مثقال) با اطلاع از قیمت هر گرم زعفران به راحتی می توان قیمت زعفران فله راهم محاسبه کرد.البته قیمت زعفران فله کمی ارزان تر از زعفران جزئی است. قیمت انواع زعفران بصورت روزانه و لحظه به لحظه در سایت ما Almaszaferan.ir  اعلام می شود.

تعیین قیمت هر کیلو زعفران چگونه است؟
تعیین قیمت هر کیلو زعفران چگونه است؟

عوامل موثر در قیمت زعفران

ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده زعفران جهان شناخته شده است اما در تعیین قیمت زعفران در بازارهای جهانی و حتی داخلی سهمی ندارد و نمی تواند به عنوان یک مرجع قیمت زعفران عمل کند. البته دلایل مختلفی باعث این امر است. در بین انواع زعفران، زعفران نگین در بازارهای جهانی بیشتر تقاضا دارد. اما عوامل مختلفی در قیمت عمده انواع زعفران موثر است.

  1. نوسانات نرخ ارز
  2. تقاضای جهانی
  3. تقاضای داخلی این نوع زعفران
  4. عرضه این نوع زعفران
  5. قوانین و مقررات، تحریمها
  6. تعرفه های گمرکی کشورهای وارد کننده زعفران
  7. میزان عرضه کشورهای رقیب در بازار
  8. دلالان زعفران

    عوامل موثر در قیمت زعفران
    عوامل موثر در قیمت زعفران
error: Content is protected !!